1. Κατάθεση αίτησης.
2. Κατάθεση δικαιολογητικών.
3. Επεξεργασία αιτήματος (έλεγχος για πληρότητα δικαιολογητικών, αυτεπάγγελτη αναζήτηση ποινικού μητρώου του Διευθυντή Σπουδών (εφόσον τα δικαιολογητικα είναι σωστά) από την αρμόδια Υπηρεσία.
4. Αυτοψία στον χώρο της σχολής Σ.Ε.ΚΑ.Μ.
5. Χορήγηση της Βεβαίωσης Αναγγελίας Ιδρυσης και Λειτουργίας.
1. Απλό φωτοαντίγραφο από αντίγραφο επικυρωμένο από δικηγόρο του καταστατικού σύστασης ή ίδρυσης σε περίπτωση Νομικού Προσώπου ή Οργανισμού ή Ομοσπονδίας.
2. Απλό φωτοαντίγραφο του ιδρυτικού νόμου ή ιδρυτικής πράξης σε περίπτωση Οργανισμού ή Επιχείρησης του Δημοσίου ή ευρύτερου Δημόσιου Τομέα.
3. Για τον Διευθυντή Σπουδών, απλό αντίγραφο πτυχίου διπλώματος Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Α.Ε.Ι). ημεδαπής ή απλό φωτοαντίγραφο από αντίγραφο επικυρωμένο από δικηγόρο διπλώματος ισοτίμου και αναγνωρισμένης σχολής της αλλοδαπής, νομικών ή πολιτικών ή οικονομικών επιστημών ή μηχανολόγων μηχανικών ή πολιτικών μηχανικών ή ηλεκτρολόγων μηχανικών ή ναυπηγών μηχανικών. Στην περίπτωση τίτλου σπουδών από ιδρύματα χωρών εκτός Ευρωπαικής 'Ενωσης (Ε.Ε.), βεβαίωση του Διεπιστημονικού Οργανισμού Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης (Δ.ΟΑ.ΤΑ.Π.) ή αντίστοιχου Φορέα κράτους μέλους της ΕΕ, στην οποία φαίνεται ότι το πτυχίο είναι ισότιμο και αντίστοιχο με τα χορηγούμενα από τα αντίστοιχα ιδρύματα της ΕΕ.
4. Για τον Διευθυντή Σπουδών, γνωμάτευση α) παθολόγου ή γενικού ιατρού και β) ψυχιάτρου του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα, όπου θα βεβαιώνεται η καλή υγεία και φυσική καταλληλότητα του προσώπου για την εκτέλεση των καθηκόντων του.
5. Για τον Διευθυντή Σπουδών, αντίγραφο ποινικού μητρώου δικαστικής χρήσης.
6. Για τον Διευθυντή Σπουδών, συνοπτικό βιογραφικό σημείωμα με στοιχεία αλληλογραφίας – επικοινωνίας.
7. Για τον Διευθυντή Σπουδών, αποδεικτικά ειδικών γνώσεων σε θέματα μεταφορών ή/και στο κοινοτικό δίκαιο για τις οδικές μεταφορές ή/και επιμόρφωση ή αποδεδειγμένη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης ή ειδικότερα εκπαίδευσης ενηλίκων.
8. Κάτοψη των εγκαταστάσεων της Σχολής υπογεγραμμένη & σφραγισμένη από πολιτικό μηχανικό.
9. Συμφωνητικό μίσθωσης ή συμβόλαιο ιδιοκτησίας των εγκαταστάσεων της Σχολής.
10. Βεβαίωση μηχανικού ότι πρόκειται για χώρο κύριας χρήσης.
11. Πιστοποιητικό πυρασφάλειας από την αρμόδια Πυροσβεστική Υπηρεσία.
12. Ονομαστική κατάσταση διδακτικού προσωπικού όπου αναγράφονται οι τίτλοι σπουδών τους.
1. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
2. Η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.