1. Κατάθεση αίτησης διαγραφής οχήματος.
2. Επεξεργασία αιτήματος (έλεγχος δικαιολογητικών).
3. Έκδοση απάντησης.
4. Κοινοποίηση βεβαίωσης διαγραφής στον αιτούντα.
1. Αν είναι Έλληνας πολίτης χρειάζεται φωτοαντίγραφο του δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή της σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας Αρχής ή του διαβατηρίου ή της άδειας οδήγησης ή του ατομικού βιβλιαρίου υγείας όλων των ασφαλιστικών Φορέων - αν είναι πολίτης τρίτης χώρας φωτοαντίγραφο άδειας διαμονής ή διαβατηρίου ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδός τους στη χώρα ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες Ελληνικές Αρχές - αν είναι Ευρωπαίος Πολίτης φωτοαντίγραφο ταυτότητας ή διαβατηρίου.
2. Πιστοποιητικό καταστροφής από την ΕΔΟΕ (Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδος).
1. Τα έγγραφα που παραλαμβάνουν οι πολίτες με ψηφιακό τρόπο από τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής δε γίνονται δεκτά για δικαστική χρήση.
2. Κατά την ψηφιακή υποβολή αιτήματος, αποκλειστικά και μόνο, στο σχετικό Έντυπο Αίτηση, δεν απαιτείται υπογραφή του αιτούντος καθόσον η σελίδα της αίτησης φέρει σήμανση ταυτοποίησης μέσω Taxisnet.
3. Απαιτείται εξουσιοδότηση με θεώρηση γνησίου υπογραφής από Δημόσια Αρχή, ΚΕΠ ή Αστυνομία ή συμβολαιογραφικό πληρεξούσιο, εφόσον δεν υποβάλει την αίτηση στην Υπηρεσία ο ίδιος ο πολίτης, όπου θα αναγράφεται απαραίτητα ο αριθμός κυκλοφορίας του οχήματος.
1. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
2. Η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Το σημείο εξυπηρέτησης που εμφανίζεται με βάση τον τόπο κατοικίας ή την έδρα που έχετε επιλέξει είναι το πλησιέστερο σε εσάς. Σε κάθε περίπτωση μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών για τη διεκπεραίωση της υπόθεσής σας (βάσει της υπ' αρ. 10/2011 Απόφασης Περιφερειακού Συμβουλίου Αττικής).