Ο Ιστότοπος μας χρησιμοποιεί cookies και άλλες τεχνολογίες καταγραφής για να εξασφαλίσει την σωστή λειτουργία του.
Χρησιμοποιώντας αυτή την ιστοσελίδα, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.
Παρακαλούμε διαβάστε την πολιτική μας σχετικά με τα cookies
Πολιτική Cookies
1. Επικυρωμένο πιστοποιητικό διαγραφής από το οικείο Πρωτοδικείο λόγω παύσης ή συγχώνευσης.
2. Πρακτικό Γ.Σ. με την απόφαση διάλυσης του Σωματείου που κατατέθηκε στο Πρωτοδικείο.
3. Βεβαίωση διακοπής εργασιών από την οικεία Δ.Ο.Υ.
4. Πρακτικό εκκαθάρισης περιουσιακών στοιχείων του Σωματείου από τους αρμόδιους εκκαθαριστές.
5. Μπλοκ, διπλότυπων αποδείξεων /γραμματείων είσπραξης. Αριθμός μπλοκ από φύλλο….έως φύλλο...
Τα έγγραφα που παραλαμβάνουν οι πολίτες με ψηφιακό τρόπο από τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής δε γίνονται δεκτά για δικαστική χρήση.
Κατά την ψηφιακή υποβολή αιτήματος, αποκλειστικά και μόνο, στο σχετικό Έντυπο Αίτηση, δεν απαιτείται υπογραφή του αιτούντος καθόσον η σελίδα της αίτησης φέρει σήμανση ταυτοποίησης μέσω Taxisnet.
α. Η Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη και να συνοδεύεται από τα απαραίτητα στοιχεία – δικαιολογητικά που αναγράφονται σε αυτήν. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
-
Απλό φωτοαντίγραφο πιστοποιητικού διαγραφής από το οικείο Πρωτοδικείο λόγω διάλυσης ή συγχώνευσης.
-
Απλό φωτοαντίγραφο Βεβαίωση διακοπής εργασιών από την οικεία Δ.Ο.Υ..
α1. Αν η αίτηση κατατεθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία:
-
Προσκομίζεται εκτυπωμένη, υπογεγραμμένη και με γνήσιο υπογραφής στην περίπτωση που ο νόμιμος εκπρόσωπος του Σωματείου δεν μπορεί να προσέλθει αυτοπροσώπως.
-
Σε ότι αφορά στον πίνακα με τα Πληροφοριακά Στοιχεία – Απαιτούμενα Δικαιολογητικά και Στοιχεία Εποπτείας, πρέπει να έχει συμπληρωθεί από τον ενδιαφερόμενο οπωσδήποτε η ένδειξη V σε όλες τις απαραίτητες προϋποθέσεις (π.χ.: Βεβαίωση διακοπής εργασιών από την οικεία Δ.Ο.Υ. κ.α.).
α2. Αν η αίτηση (σελίδες 1-2) υποβληθεί ψηφιακά:
-
Δεν απαιτείται εκτύπωση και υπογραφή της.
-
Υποβάλλεται με τους κωδικούς Taxisnet (user name-password) του νομίμου εκπροσώπου.
-
Σε ότι αφορά στον πίνακα με τα Πληροφοριακά Στοιχεία – Απαιτούμενα Δικαιολογητικά και Στοιχεία Εποπτείας πρέπει να έχει συμπληρωθεί από τον ενδιαφερόμενο οπωσδήποτε η ένδειξη V (με αντιγραφή και επικόλληση) σε όλες τις απαραίτητες από το νόμο προϋποθέσεις.
-
Τα συνημμένα δικαιολογητικά, σε περίπτωση που αυτά εκδίδονται ηλεκτρονικά (π.χ. Βεβαιώσεις φορέων) κατατίθενται ως συνημμένα, σε μηχαναγνώσιμη μορφή PDF, με μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 3MB. Τα λοιπά έγγραφα αφού σαρωθούν, επίσης επισυνάπτονται ως συνημμένα PDF. Αν κατ’ εξαίρεση χρειαστούν επιπρόσθετες Υπεύθυνες Δηλώσεις, αφού πιστοποιηθούν για το γνήσιο της υπογραφής -από αρμόδια Δημόσια Αρχή ή ψηφιακά μέσω του gov.gr- επισυνάπτονται και αυτά σε μορφή PDF.
β. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα Σωματεία άλλων σκοπών, τον τρόπο φυλλομέτρησης των γραμματειών είσπραξης κ.λπ. ανατρέξτε στο «Συχνές Ερωτήσεις Σωματείων άλλων Σκοπών – Απαραίτητες Διαδικασίες» που βρίσκεται ως συνημμένο αρχείο μαζί με την παρούσα Αίτηση – Υπεύθυνη Δήλωση.
1. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
2. Η Γενική Διεύθυνση Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κλιματικής Αλλαγής της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Για κάθε πληροφορία σχετικά με την παρεχόμενη υπηρεσία καλέστε 1512 Κέντρο Ενημέρωσης Πολιτών και Επιχειρήσεων Περιφέρειας Αττικής.
Αρμόδιες υπηρεσίες που προσφέρουν την επιλεγμένη υπηρεσία:
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Σταδίου 60, Αθήνα
Κατάθεση Αιτήσεων: 5ος
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Ηρώων Πολυτεχνείου 78, Ελευσίνα
Κατάθεση Αιτήσεων: ισογειο
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
17ο Χλμ. Λ. Μαραθώνιος, Παλλήνη
Κατάθεση Αιτήσεων: 2ος
Ταχυδρομική Διεύθυνση Υπηρεσίας
Αιγάλεω 5 & Κάστορος, Πειραιας
Κατάθεση Αιτήσεων: 4ος
Στην ενότητα Ψηφιακή Επικοινωνία μπορείτε να υποβάλλετε ψηφιακά διευκρινιστικά ερωτήματα, αιτήματα ενημέρωσης για την πορεία αίτησης που έχετε ήδη καταθέσει καθώς και να κοινοποιήσετε ενδεχόμενες προτάσεις σας, που θα μας επιτρέψουν να βελτιώσουμε τη διαδικασία εξυπηρέτησής σας. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμους τους κωδικούς taxis-net.
Στην ενότητα Ψηφιακή Υποβολή μπορείτε να υποβάλλετε ψηφιακά την αίτηση σας και να επισυνάψετε τα εκ του νόμου αναγκαία δικαιολογητικά. Προκειμένου να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία θα χρειαστεί να έχετε διαθέσιμους τους κωδικούς taxis-net.