1. Αίτηση για τη χορήγηση του πιστοποιητικού.
2. Έλεγχος δικαιολογητικών.
3. Έκδοση του πιστοποιητικού και κοινοποίηση στον ενδιαφερόμενο.
1. Αντίγραφο πτυχίου (εάν ο τίτλος έχει αποκτηθεί στην Ελλάδα κατατίθεται σε απλή φωτοτυπία, εάν έχει αποκτηθεί στο εξωτερικό, κατατίθεται αντίγραφο του ξενόγλωσσου τίτλου με σφραγίδα Χάγης- apostille επίσημα μεταφρασμένο και επικυρωμένο από δικηγόρο).
2. Αντίγραφο άδειας άσκησης επαγγέλματος στην Ελλάδα.
3. Βεβαίωση της Πανελλήνιας Ένωσης Φαρμακοποιών τελευταίου τριμήνου, περί εγγραφής και μη πειθαρχικής δίωξης (σε περίπτωση που ο/η αιτών/ούσα δε λειτουργεί φαρμακείο στο όνομά του/της).
4. Βεβαίωση του Φαρμακευτικού Συλλόγου Αττικής τελευταίου τριμήνου, περί εγγραφής και μη πειθαρχικής δίωξης (σε περίπτωση που ο/η αιτών/ούσα λειτουργεί φαρμακείο στο όνομά του/της).
5. Ευκρινής φωτοτυπία Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας, ή σχετική προσωρινή βεβαίωση της αρμόδιας Αρχής, ή διαβατήριο, ή άδεια οδήγησης νέου τύπου.
Η αίτηση για τη χορήγηση του πιστοποιητικού υφιστάμενης επαγγελματικής κατάστασης κατατίθεται:
α) στην περίπτωση που ο/η αιτών/ούσα διατηρεί φαρμακείο, στην αρμόδια υπηρεσία της οικείας περιφερειακής ενότητας που ανήκει το φαρμακείο.
β) στην περίπτωση που ο/η αιτών/ούσα δε διατηρεί φαρμακείο, στην αρμόδια υπηρεσία της περιφερειακής ενότητας που εξέδωσε την άδεια άσκησης επαγγέλματος.
1. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
2. Η Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας & Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
Το υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου Υ7α/Γ.Π. οικ. 34601/17-03-2007 έγγραφο του Υπουργείου Υγείας.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Η ΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟΥ ΚΑΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΑΣΚΗΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ