1.Τα έγγραφα που παραλαμβάνουν οι πολίτες με ψηφιακό τρόπο από τις Υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής δε γίνονται δεκτά για δικαστική χρήση.
Κατά την ψηφιακή υποβολή αιτήματος, αποκλειστικά και μόνο, στο σχετικό Εντυπο Αίτηση, δεν απαιτείται υπογραφή του αιτούντος καθόσον οι σελίδες της αίτησης φέρουν σήμανση ταυτοποίησης μέσω Taxisnet.
2. Η αίτηση για ίδρυση Σχολής από φυσικό πρόσωπο υποβάλλεται από 1 Ιανουαρίου έως και 30 Μαρτίου εκάστου έτους. (Αιτήσεις για μεταστέγαση ή μεταβίβαση με τα αντίστοιχα δικαιολογητικά υποβάλλονται καθόλη τη διάρκεια του έτους).
3. Στην περίπτωση που οι ιδιότητες του ιδρυτή και του Δ/ντη συμπίπτουν στο ίδιο πρόσωπο τα κοινά δικαιολογητικά υποβάλλονται μια φορά.
4. Στην περίπτωση αιτήματος μεταστέγασης υποβάλλεται αίτηση, τα δικαιολογητικά του κτηρίου και παράβολο. Δεν απαιτείται η εκ νέου υποβολή των δικαιολογητικών του ιδρυτή και του Δ/ντη εφόσον παραμένουν τα ίδια πρόσωπα.
5. Στην περίπτωση αιτήματος μεταβίβασης Ανώτερης Σχολής υποβάλλεται αίτηση τα δικαιολογητικά του ιδρυτή και του Δ/ντη και παράβολο. Τα δικαιολογητικά του κτηρίου υποβάλλονται στην περίπτωση που αλλάζει και η κτηριακή εγκατάσταση.
6. Η κάθε Αίτηση - Υπεύθυνη Δήλωση για να λάβει την έγκριση της Υπηρεσίας πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη από το φυσικό πρόσωπο και να συνοδεύεται από τα απαραίτητα στοιχεία – δικαιολογητικά που αναγράφονται σε αυτήν. Ενδεικτικά αναφέρουμε:
- Απλό φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας.
- Κάτοψη των χώρων της Σχολής με σφραγίδα και υπογραφή.
- Το ανάλογο παράβολο.
6α. Αν η αίτηση κατατεθεί με αυτοπρόσωπη παρουσία:
- Όλα τα παραπάνω (αίτηση και δικαιολογητικά) προσκομίζονται εκτυπωμένα, υπογεγραμμένα και με θεώρηση γνησίου υπογραφής όπου απαιτείται για δηλώσεις τρίτων (π.χ. Υπ. Δήλωση του Δ/ντη, κ.λ.π.).
-.Ειδικότερα σε ότι αφορά στα Πληροφοριακά Στοιχεία - Απαιτούμενα Δικαιολογητικά, επισημαίνεται ότι πρέπει να έχει συμπληρωθεί από τον ενδιαφερόμενο οπωσδήποτε η ένδειξη V σε όλες τις απαραίτητες από το νόμο προϋποθέσεις (π.χ.: Αντίγραφο του τίτλου σπουδών, Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας κ.α.)
6β. Αν η αίτηση (σελίδες 1-4) υποβληθεί ψηφιακά:
- Δεν απαιτείται εκτύπωση και υπογραφή της.
- Τα συνημμένα δικαιολογητικά, εφόσον εκδίδονται ηλεκτρονικά, κατατίθενται ως συνημμένα PDF με μέγιστο μέγεθος αρχείου τα 3MB. Οι λοιπές Υπεύθυνες Δηλώσεις (Υπ. Δήλωση του Δ/ντη κ.λ.π.) αφού πιστοποιηθούν για το γνήσιο της υπογραφής - από αρμόδια Δημόσια Αρχή ή ψηφιακά μέσω του gov.gr- επισυνάπτονται σε μηχαναγνώσιμη μορφή (PDF).
Σημείωση: αν έχουν πιστοποιηθεί από αρμόδια Δημόσια Αρχή, θα πρέπει να σαρωθούν.
- Σε ότι αφορά στα Πληροφοριακά Στοιχεία - Απαιτούμενα Δικαιολογητικά, πρέπει να έχει συμπληρωθεί από τον ενδιαφερόμενο οπωσδήποτε η ένδειξη V (με αντιγραφή και επικόλληση) σε όλες τις απαραίτητες από το νόμο προϋποθέσεις (π.χ.: Αντίγραφο του τίτλου σπουδών, Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας κ.α.)
7. Για την έκδοση του σχετικού παραβόλου δεν υπάρχει μέχρι στιγμής διαδικασία ηλεκτρονικής έκδοσής του. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθύνονται στις κατά τόπους Δ.Ο.Υ και να ζητούν την έκδοση παραβόλου με Κ.Α.Ε. 1450189001 υπέρ του ελληνικού δημοσίου, αξίας:
- 440,20€ στις περιπτώσεις αιτήματος χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ή μεταβίβασης άδειας ίδρυσης και λειτουργίας Ερασιτεχνικής Σχολής Χορού.
- 146,73€ στις περιπτώσεις αιτήματος μεταστέγασης Ερασιτεχνικής Σχολής Χορού.
8. Πέραν από την σωστή συμπλήρωση της αντίστοιχης Αίτησης, Ίδρυσης ή Μεταστέγασης και την κατάθεση της, μαζί με το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με την Υπηρεσία μας στο αρχικό στάδιο εύρεσης χώρου για εγκατάσταση της Σχολής προτού πραγματοποιηθούν εργασίες διαμόρφωσης, προκειμένου να ενημερωθούν εκτενέστερα για τυχόν πολεοδομικά ζητήματα που μπορεί να προκύψουν κατά τη διαδικασία.
Α. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών.
Σε ότι αφορά στο χρόνο εξυπηρέτησης: Έως 213 ηµέρες από την περιέλευση του αιτήµατος ίδρυσης και των απαραίτητων δικαιολογητικών στην αρµόδια για την έκδοση της τελικής πράξης υπηρεσία (ο χρόνος δεσµεύει την εκδίδουσα την τελική πράξη Υπηρεσία). Ο χρόνος των 213 ημερών ισχύει για τις αιτήσεις που περιέρχονται στην αρμόδια για την έκδοση της τελικής πράξης Υπηρεσία την 1/1, καθώς σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 2 και 5, του Ν 1158/81 οι αιτήσεις για ίδρυση Ανώτερης Σχολής Δραματικής Τέχνης ή Χορού υποβάλλονται από 1/1 μέχρι 30/3 και η άδεια χορηγείται μέχρι 31/7 εκάστου έτους. Για τις αιτήσεις που (υποβάλλονται εμπρόθεσμα και) περιέρχονται στην αρμόδια υπηρεσία μετά την 1/1, ο χρόνος των 213 ημερών για την έκδοση της τελικής πράξης μειώνεται αντίστοιχα, με τελικό όριο έκδοσης τις 31/7 εκάστου έτους.
Έως 150 ηµέρες από την περιέλευση του αιτήµατος μεταστέγασης ή μεταβίβασης και των απαραίτητων δικαιολογητικών στην αρµόδια για την έκδοση της τελικής πράξης Υπηρεσία (ο χρόνος δεσµεύει την εκδίδουσα την τελική πράξη Υπηρεσία).
Σε περίπτωση παρέλευσης άπρακτων των ανωτέρω προθεσμιών (ή την παράτασή τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14, παρ. 3 του Ν 3844/2010) δεν θεωρείται ότι έχει δοθεί σιωπηρά η αιτούμενη άδεια για επιτακτικούς λόγους δημοσίου συμφέροντος - συμπεριλαμβανομένων των εννόμων συμφερόντων τρίτων - που σχετίζονται άμεσα με την προστασία των αποδεκτών των υπηρεσιών, την καταπολέμηση της απάτης, επίτευξη στόχων πολιτιστικής πολιτικής (εξασφάλιση υψηλού επιπέδου καλλιτεχνικής εκπαίδευσης), σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 14, παρ. 4, εδάφιο β, και 2, παρ. 8, του Ν 3844/2010.
Χωρίς τη ρητή αδειοδότηση η οποία γίνεται μετά τους προβλεπόμενους ελέγχους: α) Προκύπτουν κίνδυνοι για την σωματική ακεραιότητα των σπουδαστών (εφόσον δεν έχουν ελεγχθεί οι προδιαγραφές του κτηρίου και η επάρκεια των προσόντων του ιδρυτή και του διευθυντή), β) Δεν εξασφαλίζεται ότι η Σχολή επιτυγχάνει στόχους πολιτιστικής πολιτικής - παροχή υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης (χωρίς τον έλεγχο των προσόντων του ιδρυτή και του διευθυντή αλλά και του κτηρίου), γ) Υπάρχουν κίνδυνοι εξαπάτησης των σπουδαστών αναφορικά με την ισχύ των παρεχόμενων τίτλων σπουδών.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία οι σπουδαστές εισάγονται μετά από Εισαγωγικές Εξετάσεις που διοργανώνει το ΥΠ.ΠΟ.Τ, με την εγγραφή τους απολαμβάνουν παροχές (δελτίο φοιτητικού εισιτηρίου, αναβολή στράτευσης για τους άρρενες κλπ), αφού ολοκληρώσουν επιτυχώς την προβλεπόμενη τριετή φοίτησή τους (σύμφωνα με το νομοθετικά προβλεπόμενο πρόγραμμα) και μετά από διπλωματικές εξετάσεις που διοργανώνει το ΥΠ.ΠΟ.Τ λαμβάνουν διπλώματα (που θεωρούνται από το ΥΠ.ΠΟ.Τ.) τα οποία τους παρέχουν επαγγελματικά και άλλα δικαιώματα (πχ δυνατότητα συμμετοχής σε κατατακτήριες εξετάσεις στα Πανεπιστήμια και τα ΑΤΕΙ).
Β. Η Γενική Διεύθυνση Βιώσιμης Ανάπτυξης & Κλιματικής Αλλαγής της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.
- Ν.1158/1981 (ΦΕΚ127/Α΄/13-05-1981).
- Ν. 372/1983 (ΦΕΚ131/Α΄/23-09-1983).
- ΚΥΑ ΥΠΠΟ/ΚΑΤΕΧΝ/Δ/7388/7.2.1994.
1. Στην περίπτωση που οι ιδιότητες του ιδρυτή και του Δ/ντη συμπίπτουν στο ίδιο πρόσωπο τα κοινά δικαιολογητικά υποβάλλονται μια φορά.
2. Συμπληρώνεται η κατά περίπτωση Υπεύθυνη Δήλωση που συνοδεύει την ΑΣΧ-ΔΤ1.