1. Αίτηση (στην περίπτωση Αναγγελίας Ιδρυσης Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης Οδηγών Οχημάτων Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων (ΣΕΚΟΟΜΕΕ)), Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση (στην περίπτωση Αναγγελίας Λειτουργίας ΣΕΚΟΟΜΕΕ) .
2. Κατάθεση δικαιολογητικών.
3. Επεξεργασία αιτήματος [έλεγχος για πληρότητα δικαιολογητικών, αυτεπάγγελτη αναζήτηση ποινικού μητρώου (εφόσον τα δικαιολογητικα είναι σωστά), αυτοψία στον χώρο του Κέντρου Θεωρητικής Εξέτασης Υποψηφίων Οδηγών (ΚΕ.ΘΕ.Υ.Ο.) - στην περίπτωση του αιτήματος για Βεβαίωση Αναγγελίας Λειτουργίας ΚΕ.ΘΕ.Υ.Ο.] από την αρμόδια Υπηρεσία.
4. Χορήγηση της Βεβαίωσης Αναγγελίας.
Α. ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΙΔΡΥΣΗΣ ΣΕΚΟΟΜΕΕ
1. Φωτοαντίγραφο του καταστατικού σύστασης ή ίδρυσης του Νομικού Προσώπου, από το οποίο πρέπει να προκύπτει ότι σκοπός του Νομικού Προσώπου είναι (αποκλειστικώς ή δευτερευόντως) η επαγγελματική κατάρτιση των οδηγών οχημάτων για τη μεταφορά επικινδύνων εμπορευμάτων.
2. Φωτοαντίγραφο του ιδρυτικού νόμου του Φορέα (ή άλλης ιδρυτικής πράξης), από όπου πρέπει να προκύπτει ότι στις δραστηριότητές του περιλαμβάνεται και η επαγγελματική κατάρτιση, στην περίπτωση που η αίτηση υποβάλλεται από Οργανισμό ή Επιχείρηση του Δημοσίου ή του ευρύτερου Δημόσιου Τομέα.
3. Φωτοαντίγραφο Πτυχίου ή Διπλώματος ΑΕΙ ή ΤΕΙ της ημεδαπής ή ευκρινές φωτοαντίγραφο από αντίγραφο ισοτίμου αναγνωρισμένης σχολής της αλλοδαπής επικυρωμένο από δικηγόρο, του διευθυντή σπουδών. Στην περίπτωση τίτλου σπουδών από ιδρύματα χωρών εκτός ΕΕ, βεβαίωση του Δ.ΟΑ.ΤΑ.Π. ή αντίστοιχου Φορέα κράτους μέλους της ΕΕ, στην οποία φαίνεται ότι το πτυχίο είναι ισότιμο και αντίστοιχο με τα χορηγούμενα από τα αντίστοιχα ιδρύματα της ΕΕ.
4. Φωτοαντίγραφο μεταπτυχιακού διπλώματος ή διατριβής ή πιστοποιητικού συμβούλου ασφαλούς μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων ή απόφασης του ΥΠΥΜΕΔ αναγνώρισης πραγματογνώμονα ADR ή βεβαίωση αρμόδιας Υπηρεσίας του ΥΠ.Υ.ΜΕ.Δ., από τα οποία αποδεικνύονται ειδικές γνώσεις στα θέματα της μεταφοράς επικινδύνων εμπορευμάτων και των Διεθνών Συμφωνιών και Οδηγιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που καλύπτουν τις μεταφορές αυτές, του Διευθυντή Σπουδών.
5. Για τον Διευθυντή Σπουδών, γνωμάτευση: α) παθολόγου ή γενικού ιατρού και β) ψυχιάτρου του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα, όπου θα βεβαιώνεται η καλή υγεία και φυσική καταλληλότητα του προσώπου για την εκτέλεση των καθηκόντων του.
6. Πιστοποιητικό Ποινικού Μητρώου τύπου Α, από το οποίο θα προκύπτει ότι δεν υπάρχει κώλυμα για τον ενδιαφερόμενο κατά τις διατάξεις του άρθρου 22 του Υπαλληλικού κώδικα, όπως αυτός κυρώθηκε με το Π.Δ. 611/775, για τον Διευθυντή Σπουδών.
7. Συνοπτικό Βιογραφικό Σημείωμα με πλήρη στοιχεία διεύθυνσης κατοικίας, σπουδές, επαγγελματική ενασχόληση κλπ., του Διευθυντή Σπουδών.
Β. ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕΚΟΟΜΕΕ
1. Κάτοψη των χώρων της Σχολής υπογεγραμμένη και σφραγισμένη από πολιτικό μηχανικό.
2. Συμφωνητικό μίσθωσης ή συμβόλαιο ιδιοκτησίας του χώρου στέγασης της Σχολής.
3. Ονομαστική κατάσταση του διδακτικού προσωπικού της Σχολής στην οποία αναγράφονται αναλυτικά τα προσόντα των διδασκόντων, όπως αναφέρονται στα δικαιολογητικά αναγγελίας ίδρυσης 4 και 5, (στην περίπτωση που η Σχολή διαθέτει διδακτικό προσωπικό πέραν του Διευθυντή).
1. Ο χρόνος διεκπεραίωσης του αιτήματος υπολογίζεται από την κατάθεση της σχετικής αίτησης στην αρμόδια Υπηρεσία με την προϋπόθεση ότι αυτή συνοδεύεται από το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών πλην των πρωτότυπων ιατρικών γνωματεύσεων που θα προσκομίζονται κατά την παραλαβή.
2. Η Γενική Διεύθυνση Μεταφορών & Επικοινωνιών της Περιφέρειας Αττικής ενημερώνει ότι, σύμφωνα με το άρθρο 13 του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων, υπεύθυνος επεξεργασίας για τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που περιλαμβάνονται στην παρούσα αίτηση, είναι ο ΟΤΑ β΄ βαθμού Περιφέρεια Αττικής. Η Περιφέρεια Αττικής συλλέγει τα ανωτέρω δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα και τα επεξεργάζεται αποκλειστικά και μόνο για την εκτέλεση των κατά νόμο αρμοδιοτήτων της. Πρόσβαση στα δεδομένα αυτά μπορεί να αποκτήσει κάθε πολίτης υπό τους όρους του άρθρου 5 Ν.2690/1999 σε συνδυασμό με τον Κανονισμό Πληροφόρησης Πολιτών της Περιφέρειας Αττικής. Τα δεδομένα αποθηκεύονται για το χρονικό διάστημα που είναι αναγκαίο για την επεξεργασία του αιτήματος του πολίτη και στη συνέχεια για σκοπούς αρχειοθέτησης, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Κάθε υποκείμενο δεδομένων έχει δικαίωμα πρόσβασης στα δεδομένα που το αφορούν. Έχει επίσης το δικαίωμα να ζητήσει την διόρθωσή τους, τον περιορισμό της επεξεργασίας τους καθώς και την λήψη αντιγράφων σε κοινώς αναγνώσιμο μορφότυπο (δικαίωμα στην φορητότητα των δεδομένων), σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων. Κάθε θιγόμενος έχει δικαίωμα προσφυγής στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.